- Projekt OMEGA - 2024/2026
- Fundacja Anwil - Budujemy mosty - 2024/2025
- Godzina dla MŁODYCH GŁÓW - 2024/2025
- Akademia Bezpiecznego Puchatka - 2024/2025
- Bezpieczna Kraina - 2024/2025
- Bezpieczna Kraina ENERGA-OPERATOR SA - 2024/2025
- Aktywny do Kwadratu 2024/2025
- WF z AWF - 2024/2025
- Projekt edukacyjny - PRZYJAZNY TORNISTER - 2024/2025
- Empatyczna Klasa 2024/2025
- Zdrowo jem, więcej wiem 2024/2025
- Fundacja Anwil - Zielono nam -2023/2024
- Laboratoria Przyszłości - 2023
- Wakacje z Anwilem - 2021
- Świetlicowi odkrywcy
Projekt OMEGA - 2024/2026
Priorytet FEKP.08.00 Działanie FEKP.08.13
,, Dostosowanie kształcenia ogólnego do potrzeb rynku pracy II ETAP”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021- 2027
Działania realizowane w ramach projektu
1.Zajęcia z KK dla ucz.:
a) zajęcia dydaktyczno– wyrównawcze: matematyka, język angielski, przedmioty matematyczno - przyrodnicze
b) zajęcia rozwijające uzdolnienia : matematyka, język angielski, język niemiecki, przedmioty matematyczno-przyrodnicze,
c)TIK, nauka kodowania, koło teatralne.
Zaplanowano wsparcie z zakresu edukacji prozdrowotnej ( w tym działania prozdrowotne, układanie zbilansowanej diety, zdrowe nawyki i podwyższanie sprawności fizycznej; higiena cyfrowa w kontekście użytkowania smartfonów) i ekologicznej( w tym wiedza o klimacie, w tym możliwość zmiany indywidualnych zachowań w celu ochrony środowiska). Przy wspieraniu kompetencji cyfrowych wykorzystany zostanie standard kompetencji cyfrowych na podstawie aktualnej na dzień ogłoszenia naboru wersji ramy ,,DigComp". Prowadzenie zajęć będzie odbywało się w oparciu o zasady projektowania uniwersalnego w nauczaniu(ULD- universal learning desing)
2.Zajęcia specjalistyczne dla uczniów; wszystkie zajęcia w ramach zad.1. realizowane zgodnie z Rozp. MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy pp w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
a) korekcyjno-kompensacyjne
b) logopedyczne
c) terapia psychologiczna, pedagogiczna
d) zajęcia rozwijające zdolność uczenia się
e) zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
3. Doradztwo edukacyjno -zawodowe. Doradztwo edu-zaw dla uczniów dotyczy realizacji działań z zakresu doradztwa zawodowego związanego z wyborem dalszych kierunków kształcenia oraz uwzględnieniem aktualnych potrzeb rynku pracy”
4. Zaplanowano zakup doposażenia i pomocy dydaktycznych:
a) dla SP 2,3,7 za kwotę: 807344,00 zł
b) dla SP 8,10,11 za kwotę: 918 450,00 zł
5. Podniesienie kompetencji kadry pedagogicznej poprzez szkolenia:
a) Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” -podniesienie kompetencji
nauczycieli w zakresie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych- 50 n-eli
b) Praca z uczniem zdolnym z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych na zajęciach" 25 n-eli
c) Nowoczesne metody i techniki pracy związane z wykorzystaniem nowoczesnych i innowacyjnych narzędzi edukacyjnych 25 n-eli
Grupy docelowe
Uczestnikami projektu będą: 774 uczniów (380K i 394 M) 6 Szkół Podstawowych Włocławka i 100 n-li tych SP( 80K i 20M) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Włocławek.
Cele Projektu
Celem jest podniesienie jakości i efektywności kształcenia ogólnego na poziomie podstawowym u 774 uczniów/uczennic poprzez wsparcie dla uczniów przyczyniające się do wyrównywania szans edukacyjnych, zwiększenie dostępności i włączenia społecznego a także wsparcie dla 100 n-li dające podniesienie jakości kształcenia poprzez podnoszenie kompetencji oraz wsparcie dla szkół 6 SP Gminy Miasto Włocławek przyczyniające się do podniesienia efektywności kształcenia ogólnego poprzez poprawę jakości warunków kształcenia do 30.06.2026 r.
Rezultaty projektu
- Nabycie przez uczniów kwalifikacji / kompetencji/ umiejętności po opuszczeniu programu.
- Uzyskanie kwalifikacji przez przedstawicieli kadry szkół po opuszczeniu programu.
Wartość Projektu: 4 275 257,83 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 3 633 969,15 zł
Matematyka
- 8
Język Angielski
- 9
Kodowanie
- 12